FAQs

Συχνές Ερωτήσεις


Βασικές ρυθμίσεις Wordpress

Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις στα αριστερά του μενού, εκεί θα βρείτε:
  • Γενικά   Μπορείτε να ρυθμίσετε τον τίτλο της ιστοσελίδας σας, τον υπότιτλο, το url της ιστοσελίδας, τη γλώσσα και την ώρα του ιστότοπου.
  • Σύνταξη — Μπορείτε να ρυθμίσετε την αρχική σελίδα των άρθρων σας.
  • Ανάγνωση Μπορείτε να ρυθμίσετε την αρχική σελίδα του ιστότοπου σας και το μπλοκάρισμα ανίχνευσης της google για την ιστοσελίδα σας.
  • Συζήτηση — Μπορείτε να ρυθμίσετε ότι έχει να κάνει με τα σχόλια του blog σας.
  • Πολυμέσα — Μπορείτε να ρυθμίσετε το μέγεθος των εικόνων της ιστοσελίδας.
  • Μόνιμοι σύνδεσμοι — Μπορείτε να προσαρμόσετε τη μορφή url των συνδέσμων σας.
  • Απόρρητο — Μπορείτε να ορίσετε σελίδα Πολιτικής Απορρήτου.
 

Ιδιότητες προϊόντος (Πεδία και ρυθμίσεις)

Όταν δημιουργείτε ή επεξεργάζεστε ένα προϊόν, θα πρέπει να καθορίσετε έναν αριθμό ιδιοτήτων προϊόντος. Για ευκολία, οι ιδιότητες ομαδοποιούνται κατά καρτέλες στη σελίδα επεξεργασίας προϊόντων.

Σημείωση

Οι περισσότερες ιδιότητες προϊόντος μπορούν να καθοριστούν μέσω εισαγωγής προϊόντος.

  • Γενικά
  • SEO
  • Επιλογές
  • Ιδιώτητες Αποστολής
  • Εκπτώσεις για ποσότητες
  • Αρχεία για πώληση
  • Συνδρομητές
  • Πρόσθετα
  • Χαρακτηριστικά
  • Καρτέλες προϊόντων
  • Μαζική αγορά
  • Ετικέτες
  • Συννημένα
  • Απαραίτητα προϊόντα
  • Πόντοι επιβράβευσης
  • Περιλήψεις
  • Διατάξεις

 Γενικά

 Πληροφορίες

  • Όνομα — το όνομα του προϊόντος όπως εμφανίζεται στη βιτρίνα και στον πίνακα διαχείρισης. Το όνομα του ίδιου προϊόντος μπορεί να διαφέρει, ανάλογα με τη βιτρίνα και τη γλώσσα.

  • Κατηγορίες — τις κατηγορίες στις οποίες θα εκχωρηθεί το προϊόν. Όταν ένα προϊόν έχει πολλές κατηγορίες, η πρώτη κατηγορία στη λίστα θα είναι η κύρια κατηγορία για το προϊόν. Για να αλλάξετε την κύρια κατηγορία, απλώς σύρετε μια άλλη κατηγορία στη θέση της.

  • Τιμή — βασική τιμή προϊόντος στο κύριο νόμισμα του καταστήματός σας. Οι τιμές σε άλλα νομίσματα μετατρέπονται αυτόματα, σύμφωνα με τη συναλλαγματική ισοτιμία που καθορίζετε. Όλοι οι υπολογισμοί γίνονται στο πρωτεύον νόμισμα.
  • Πλήρης περιγραφή — η περιγραφή του προϊόντος που θα εμφανίζεται στη σελίδα λεπτομερειών προϊόντος της βιτρίνας. Η περιγραφή μπορεί να είναι είτε απλό κείμενο είτε μορφοποιημένο κείμενο HTML. Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με τον κώδικα HTML, μπορείτε να βασιστείτε στον οπτικό επεξεργαστή: απλώς επεξεργάζεστε την περιγραφή του προϊόντος όπως ένα έγγραφο και ο οπτικός επεξεργαστής προσθέτει αυτόματα τον κώδικα HTML.

  • Κατάσταση — η κατάσταση του προϊόντος:

    • Ενεργό — το προϊόν είναι διαθέσιμο στη βιτρίνα και εμφανίζεται στη λίστα προϊόντων.
    • Απενεργοποιημένο — το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στη βιτρίνα.
    • Κρυφό — το προϊόν δεν εμφανίζεται στη λίστα προϊόντων στη βιτρίνα. Οι πελάτες μπορούν να φτάσουν σε ένα κρυφό προϊόν μέσω απευθείας συνδέσμου.
  • Κατάστημα — η βιτρίνα στην οποία έχει εκχωρηθεί το προϊόν.

  • Εικόνες — οι εικόνες του προϊόντος. Οι υποστηριζόμενες μορφές είναι JPEG, GIF και PNG. Το μέγιστο μέγεθος μιας μεταφορτωμένης εικόνας εξαρτάται από τη διαμόρφωση του διακομιστή σας. Κατά κανόνα, δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 2 MB. Οι μικρογραφίες για αυτές τις εικόνες θα δημιουργηθούν αυτόματα.

    Μία από τις μεταφορτωμένες εικόνες θα εμφανίζεται μεγαλύτερη από τις άλλες. Αυτή είναι η κύρια εικόνα προϊόντος που εμφανίζεται από προεπιλογή στη λίστα προϊόντων και στη σελίδα λεπτομερειών προϊόντος. Για να αλλάξετε την κύρια εικόνα, απλώς σύρετε και αποθέστε μια άλλη εικόνα στη θέση της. Μπορείτε επίσης να αλλάξετε τη σειρά των πρόσθετων εικόνων με τον ίδιο τρόπο. Εάν τοποθετήσετε το δείκτη του ποντικιού πάνω από μια εικόνα, θα μπορείτε να δείτε την εικόνα πλήρους μεγέθους, να τη διαγράψετε ή να επεξεργαστείτε το εναλλακτικό κείμενο. Αυτό το κείμενο θα εμφανίζεται όταν η εικόνα λείπει ή δεν μπορεί να εμφανιστεί. Είναι καλή πρακτική να συνδέεται ένα εναλλακτικό κείμενο με την εικόνα, για σκοπούς SEO.

Επιλογές Ρυθμίσεις

  • Τύπος επιλογών — επιλέξτε πώς εμφανίζονται και λειτουργούν οι επιλογές και οι παραλλαγές αυτού του προϊόντος στη βιτρίνα:
    • Ταυτόχρονα — οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν την παραλλαγή για κάθε επιλογή ανεξάρτητα και με οποιαδήποτε σειρά.

    • Διαδοχικές — οι επιλογές και οι παραλλαγές επιλέγονται το ένα μετά το άλλο: πρώτα η παραλλαγή της πρώτης επιλογής, στη συνέχεια η παραλλαγή της δεύτερης επιλογής και ούτω καθεξής.

    Σημείωση

    Οι επιλογές είναι συγκεκριμένες ιδιότητες του προϊόντος που μπορεί να επιλέξει ένας πελάτης κατά την πραγματοποίηση μιας αγοράς. Για παράδειγμα, οι επιλογές για ρούχα μπορεί να περιλαμβάνουν χρώμα και μέγεθος. Οι παραλλαγές αυτών των επιλογών θα είναι κόκκινο / πράσινο / μπλε και S / M / L / XL / XXL αντίστοιχα.

  • Τύπος εξαιρέσεων — επιλέξτε έναν τύπο εξαιρέσεων επιλογής προϊόντος:

    • Απαγορευμένο — θα μπορείτε να καθορίσετε Απαγορευμένους συνδυασμούς στην καρτέλα Επιλογές. Οι πελάτες δεν θα μπορούν να αγοράσουν ένα προϊόν όταν επιλέγουν έναν απαγορευμένο συνδυασμό παραλλαγών επιλογών.
    • Επιτρέπεται — θα μπορείτε να καθορίσετε Επιτρεπόμενους συνδυασμούς στην καρτέλα Επιλογές. Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέγουν μόνο αυτούς τους συνδυασμούς παραλλαγών επιλογών.

Τιμολόγηση / Απόθεμα

  • ΚΩΔΙΚΟΣ — το αναγνωριστικό του προϊόντος που χρησιμοποιείτε στο κατάστημά σας (μονάδα διατήρησης αποθεμάτων ή SKU). Χρησιμοποιείται για τη διάκριση προϊόντων μεταξύ τους κατά την εισαγωγή, έτσι ώστε τα δεδομένα να αποθηκεύονται στο σωστό προϊόν.

  • Τιμή καταλόγου — εάν αυτή η τιμή είναι υψηλότερη από την τιμή του προϊόντος, τότε θα εμφανιστεί μια ετικέτα έκπτωσης για το προϊόν.

  • Σε απόθεμα - ο αριθμός των προϊόντων στο απόθεμα. Δεν είναι δυνατή η αγορά προϊόντων που δεν είναι διαθέσιμα, εκτός εάν ενεργοποιήσετε τη ρύθμιση Επιτρέπεται αρνητικό ποσό στη ρύθμιση αποθέματος στις Ρυθμίσεις → Γενικά → Κατάλογος.

  • Ενέργεια μηδενικής τιμής — καθορίζει τι μπορεί να γίνει στη βιτρίνα όταν η τιμή του προϊόντος είναι 0:

    • Μην επιτρέπετε στους πελάτες να προσθέσουν το προϊόν στο καλάθι

    • Επιτρέψτε στους πελάτες να προσθέσουν το προϊόν στο καλάθι
    • Ζητήστε από τους πελάτες να εισαγάγουν την τιμή - οι πελάτες θα δουν ένα πεδίο εισαγωγής και θα μπορούν να εισαγάγουν την τιμή που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν. Αυτό είναι χρήσιμο για φιλανθρωπικές εκδηλώσεις ή δωρεές.
  • Απόθεμα — ο τρόπος παρακολούθησης του αποθέματος του τρέχοντος προϊόντος:

    • Παρακολούθηση με επιλογές

    • Παρακολούθηση χωρίς επιλογές

    • Μην παρακολουθείτε

    Σημείωση

    Εάν ένα προϊόν παρακολουθείται με επιλογές, θα πρέπει να καθορίσετε μεμονωμένα τον αριθμό των διαθέσιμων στοιχείων για κάθε συνδυασμό παραλλαγών επιλογών.

  • Ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας - ο ελάχιστος αριθμός αντικειμένων που μπορεί να αγοράσει ένας πελάτης κάθε φορά. Αυτός ο αριθμός θα εμφανιστεί στη σελίδα του προϊόντος στη βιτρίνα, αμέσως μετά την τιμή του προϊόντος.
  • Μέγιστη ποσότητα παραγγελίας - ο μέγιστος αριθμός αντικειμένων που μπορεί να αγοράσει ένας πελάτης κάθε φορά. 0 σημαίνει κανένα όριο.

  • Βήμα ποσότητας - καθορίζει το βήμα με το οποίο ένας πελάτης μπορεί να αυξήσει ή να μειώσει τον αριθμό των προϊόντων στο καλάθι.

    Σημείωση

    Εάν η ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας είναι 3, η μέγιστη ποσότητα παραγγελίας είναι 9 και το βήμα ποσότητας είναι 3, τότε ο πελάτης θα μπορεί να αγοράσει 3, 6 ή 9 αντικείμενα με μία παραγγελία.

  • Καταμέτρηση ποσότητας λίστας - ο μέγιστος αριθμός επιλογών στην αναπτυσσόμενη λίστα Ποσότητα. Είναι χρήσιμο όταν ορίζετε ένα βήμα ποσότητας και όταν υπάρχουν πολλά είδη σε απόθεμα.

  • Φόροι — επιλέξτε τους φόρους που θα εφαρμοστούν στο προϊόν.

Διαθεσιμότητα

  • Ομάδες χρηστών — οι ομάδες χρηστών που μπορούν να έχουν πρόσβαση στη σελίδα του προϊόντος.

  • Ημερομηνία δημιουργίας - η ημερομηνία κατά την οποία το προϊόν προστέθηκε στον κατάλογο. Χρησιμοποιείται για ταξινόμηση προϊόντων κατά ημερομηνία.
  • Διαθέσιμο από - την ημερομηνία κατά την οποία το προϊόν θα είναι διαθέσιμο για αγορά. Είναι χρήσιμο όταν θέλετε να ξεκινήσετε την πώληση σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία ή όταν το προϊόν δεν είναι ακόμη διαθέσιμο.
  • Εκτός αποθέματος ενέργειες — επιλέξτε εάν οι πελάτες θα πρέπει να μπορούν να αγοράσουν το προϊόν εκ των προτέρων προτού δεν είναι ακόμη διαθέσιμο προς πώληση ή εγγραφείτε για να λάβετε ειδοποίηση μέσω email όταν το προϊόν είναι διαθέσιμο.

Έξτρα

  • Προβολή λεπτομερειών προϊόντος — επιλέξτε ένα πρότυπο (βασικά, την εμφάνιση) της σελίδας προϊόντος. Από προεπιλογή, το CS-Cart διαθέτει 2 πρότυπα, αλλά μπορείτε να αναπτύξετε τα δικά σας πρότυπα ανάλογα με τις ανάγκες σας.
  • Με δυνατότητα λήψης — εάν αυτό το πλαίσιο ελέγχου είναι επιλεγμένο, το προϊόν φέρει την ετικέτα ως δυνατότητα λήψης, δηλαδή διανέμεται μέσω λήψης.

    Σημαντικό

    Για να εμφανιστεί αυτό το πλαίσιο ελέγχου, μεταβείτε στις Ρυθμίσεις → Γενικά → Κατάλογος και επιλέξτε το πλαίσιο ελέγχου Ενεργοποίηση πώλησης προϊόντων με δυνατότητα λήψης.

  • Ενεργοποίηση αποστολής για προϊόντα με δυνατότητα λήψης — εάν έχει επιλεγεί αυτό το πλαίσιο ελέγχου, τα έξοδα αποστολής θα υπολογίζονται για αυτό το προϊόν με δυνατότητα λήψης, όπως και για τα κανονικά προϊόντα.

  • Λήψη απεριόριστης διάρκειας — εάν έχει επιλεγεί αυτό το πλαίσιο ελέγχου, η περίοδος λήψης του προϊόντος δεν λήγει ποτέ.

    Σημείωση

    Κατά κανόνα, οι πελάτες έχουν μόνο ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα για τη λήψη ενός αγορασμένου προϊόντος. Αυτή η χρονική περίοδος ελέγχεται από τη ρύθμιση του πλήκτρου λήψης TTL στις Ρυθμίσεις → Γενικά.

  • Σύντομη περιγραφή — μια σύντομη περιγραφή προϊόντος. εμφανίζεται στη λίστα προϊόντων στη βιτρίνα. Εάν αφήσετε αυτό το πεδίο κενό, η σύντομη περιγραφή θα ληφθεί αυτόματα από την πλήρη περιγραφή του προϊόντος (πρώτοι 300 χαρακτήρες).

  • Δημοτικότητα - ακέραιος αριθμός που μεταδίδει τη δημοτικότητα του προϊόντος, η οποία υπολογίζεται αυτόματα. Αυτή η βαθμολογία εξαρτάται από τον αριθμό των προβολών του προϊόντος, καθώς και από τον αριθμό των φορών που το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι και αγοράστηκε. Τα προϊόντα μπορούν να ταξινομηθούν ανά δημοτικότητα στο βιτρίνα.

  • Αναζήτηση λέξεων - η λίστα των λέξεων με τις οποίες το προϊόν πρέπει να εντοπίζεται εύκολα από την ενσωματωμένη αναζήτηση.

  • Κείμενο προώθησης — ένα πρόσθετο μπλοκ με πληροφορίες που εμφανίζονται στην επάνω δεξιά πλευρά της σελίδας προϊόντος.

Επιλογές

Αυτή η καρτέλα σάς επιτρέπει να διαχειρίζεστε επιλογές προϊόντων και παραλλαγές επιλογών, καθώς και να ελέγχετε τους συνδυασμούς επιλογών και να προσθέτετε απαγορευμένους / επιτρεπόμενους συνδυασμούς.

The "Options" tab of the product editing page.

Οι επιλογές προϊόντων εμφανίζονται στη σελίδα λεπτομερειών προϊόντος στη βιτρίνα. Ανάλογα με τον τύπο μιας επιλογής, οι πελάτες είτε επιλέγουν μία από τις παραλλαγές επιλογών είτε παρέχουν τη δική τους παραλλαγή. Ένα ξεχωριστό άρθρο περιγράφει τις ιδιότητες των επιλογών.

Ιδιότητες αποστολής

Αυτή η καρτέλα περιέχει έναν αριθμό ιδιοτήτων προϊόντων που είναι σημαντικές για τον αυτόματο υπολογισμό του κόστους αποστολής.

  • Βάρος — το βάρος ενός αντικειμένου στην προεπιλεγμένη μονάδα μέτρησης βάρους του καταστήματος. Η προεπιλεγμένη μονάδα μέτρησης βάρους μπορεί να καθοριστεί στις Ρυθμίσεις → Γενικά.
  • Δωρεάν αποστολή — εάν επιλέξετε αυτό το πλαίσιο ελέγχου, το προϊόν θα εξαιρείται από τον υπολογισμό του κόστους αποστολής, αρκεί να είναι επιλεγμένο το πλαίσιο ελέγχου Χρήση για δωρεάν αποστολή.
  • Ναύλος αποστολής — το κόστος διακίνησης (ασφάλιση, συσκευασία κ.λπ.) προστέθηκε στο κόστος αποστολής.
  • Αντικείμενα σε ένα κουτί — ο ελάχιστος και μέγιστος αριθμός αντικειμένων προϊόντος που θα αποσταλούν σε ξεχωριστό κουτί. Συνήθως είναι 1 - 1 (μόνο ένα προϊόν ανά κουτί).
  • Μήκος κουτιού - το μήκος ενός ξεχωριστού κουτιού.
  • Πλάτος κουτιού - το πλάτος ενός ξεχωριστού κουτιού.
  • Ύψος κουτιού - το ύψος ενός ξεχωριστού κουτιού.

Σημείωση

Εάν δεν καθορίσετε τις διαστάσεις του πλαισίου, οι τιμές θα ληφθούν από τη μέθοδο αποστολής. Απαιτούνται ιδιότητες που σχετίζονται με το κουτί για μια πιο ακριβή εκτίμηση του κόστους αποστολής όταν μια μέθοδος αποστολής σε πραγματικό χρόνο υποστηρίζει αποστολή πολλαπλών κιβωτίων (UPS, FedEx και DHL).

Εκπτώσεις ποσότητας

Αυτή η καρτέλα περιέχει τη λίστα των τιμών χονδρικής για το προϊόν. Οι πελάτες θα δουν αυτές τις εκπτώσεις στη σελίδα του προϊόντος στη βιτρίνα. Οι τιμές ισχύουν ανάλογα με τον αριθμό των αντικειμένων αυτού του προϊόντος στο καλάθι.

A quantity discount on the product page in CS-Cart.
  • Ποσότητα - ο ελάχιστος αριθμός προϊόντων για να πληροίτε τις προϋποθέσεις για την τιμή χονδρικής του προϊόντος.

  • Αξία — η αξία της έκπτωσης (ανά είδος).

  • Τύπος — ο τύπος της έκπτωσης:

    • Απόλυτο — το κόστος 1 έκπτωσης.
    • Ποσοστό — το ποσοστό έκπτωσης από την τιμή του βασικού προϊόντος.
  • Ομάδα χρηστών — η ομάδα χρηστών που μπορεί να επωφεληθεί από την τιμή χονδρικής.

    Σημαντικό

    Εάν ορίσετε μια έκπτωση που ισχύει για όλες τις ομάδες χρηστών για την αγορά 1 στοιχείου, αυτό θα αντικαταστήσει την τιμή του προϊόντος.

Χαρακτηριστικά

Αυτή η καρτέλα σας επιτρέπει να ορίσετε τις τιμές των επιπλέον πεδίων που ισχύουν για το προϊόν. Το σύνολο των επιπλέον πεδίων ελέγχεται στα Προϊόντα → Χαρακτηριστικά.

Καρτέλες προϊόντων

Σε αυτήν την καρτέλα μπορείτε να δείτε τη λίστα των καρτελών που εφαρμόζονται στο τρέχον προϊόν Δίπλα σε ένα όνομα καρτέλας μπορείτε να δείτε την κατάστασή του - Ενεργό ή Απενεργοποιημένο.

Η επεξεργασία και η προσθήκη καρτελών προϊόντων γίνεται στην ενότητα Σχεδίαση → καρτέλες προϊόντος.

Ιχνος

Για να δείτε πώς φαίνεται η σελίδα προϊόντος, κάντε κλικ στο κουμπί με το γρανάζι και επιλέξτε Προεπισκόπηση.

Μαζική αγορά

Σημείωση

Αυτή η καρτέλα απαιτεί να είναι ενεργό το πρόσθετο Αγορά μαζί.

Σε αυτήν την καρτέλα, μπορείτε να συνδέσετε το προϊόν με άλλα προϊόντα από τον κατάλογο και να προσφέρετε έκπτωση εάν τα δεσμευμένα προϊόντα αγοράζονται μαζί. Ένα σύνολο δεσμευμένων προϊόντων αναφέρεται ως συνδυασμός προϊόντων.

Η έκπτωση προωθείται στη σελίδα λεπτομερειών προϊόντος στη βιτρίνα και οι πελάτες μπορούν να αποφασίσουν εάν θέλουν να επωφεληθούν από την προσφορά ή όχι. Μαζί με το σύνολο των δεσμευμένων προϊόντων και την προσφερόμενη έκπτωση, κάθε συνδυασμός έχει τις ακόλουθες ιδιότητες:

  • Όνομα — το όνομα του συνδυασμού προϊόντων.
  • Περιγραφή — η περιγραφή του συνδυασμού προϊόντων όπως εμφανίζεται στη βιτρίνα.
  • Διαθέσιμο από - την ημερομηνία κατά την οποία ο συνδυασμός προϊόντων καθίσταται διαθέσιμος για τους πελάτες.
  • Διαθέσιμο έως - την ημερομηνία έως ότου είναι διαθέσιμος ο συνδυασμός προϊόντων.
  • Κατάσταση — η κατάσταση του συνδυασμού προϊόντων (Ενεργό ή Απενεργοποιημένο).
  • Εμφάνιση σε προωθήσεις — εάν αυτό το πλαίσιο ελέγχου είναι επιλεγμένο, ο συνδυασμός θα εμφανιστεί στη λίστα των προσφορών (index.php? Dispatch = promotions.list).

Ετικέτες

Σημείωση

Αυτή η καρτέλα απαιτεί να είναι ενεργό το πρόσθετο Ετικέτες. Αυτή η καρτέλα περιλαμβάνει μια λίστα με ετικέτες που σχετίζονται με το προϊόν.

Οι ετικέτες εμφανίζονται στη βιτρίνα στις Ετικέτες

  • Ετικέτες — οι ετικέτες που έχουν προστεθεί στο προϊόν. Μόλις αρχίσετε να πληκτρολογείτε, το CS-Cart θα χρησιμοποιήσει την αυτόματη συμπλήρωση για να προτείνει ποια υπάρχουσα ετικέτα ενδέχεται να εισαγάγετε.
The "Tags" tab.

Διαχείριση μικροεφαρμογών

Μεταβείτε  στην Εμφάνιση Μικροεφαρμογές στα αριστερά στο μενού:   Επιλέγετε μια απο τις διαθέσιμες μικροεφαρμογές απο τα αριστερά και τις σέρνετε με το ποντίκι κρατώντας το αριστερό κουμπί και τις τοποθετείτε σε ένα απο τα sidebar στα δεξιά. Έπειτα μπορείτε να διαμορφώσετε την μικροεφαρμογή όπως επιθυμείτε.  
 

Παραγγελίες

Όταν ανοίγετε την ενότητα Παραγγελίες → Προβολή παραγγελιών, το σύστημα παραθέτει αυτόματα όλες τις παραγγελίες από τη βάση δεδομένων, δηλαδή τις παραγγελίες που έχουν γίνει ποτέ και δεν έχουν διαγραφεί. Από προεπιλογή, η λίστα τακτοποιείται σύμφωνα με την ημερομηνία κατά την οποία πραγματοποιήθηκαν οι παραγγελίες, με τις πιο πρόσφατες παραγγελίες στην κορυφή.

Κάντε κλικ στο όνομα της αντίστοιχης στήλης για να ταξινομήσετε τις παραγγελίες με βάση τα αναγνωριστικά, τις καταστάσεις και τα σύνολα, καθώς και τους αριθμούς τηλεφώνου, τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τα ονόματα των χρηστών που υπέβαλαν τις παραγγελίες.

 

Χρησιμοποιήστε τη φόρμα αναζήτησης στα δεξιά για να εμφανίσετε μόνο εκείνες τις παραγγελίες που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια. Από προεπιλογή, η φόρμα σας επιτρέπει να φιλτράρετε παραγγελίες με:

  • όνομα πελάτη
  • διεύθυνση email του πελάτη
  • το εύρος των συνόλων παραγγελιών

Κάντε κλικ στην επιλογή Σύνθετη αναζήτηση για περισσότερα κριτήρια φιλτραρίσματος.

Αν φιλτράρετε τακτικά παραγγελίες σε ένα συγκεκριμένο μοτίβο αναζήτησης (π.χ., για να εμφανίσετε όλες τις νέες παραγγελίες που πληρώθηκαν με ένα πιστοποιητικό δώρου), μπορείτε να αποθηκεύσετε το μοτίβο. Θα εμφανιστεί στη λίστα των προκαθορισμένων μοτίβων στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας Προβολή παραγγελιών.

 

Η σελίδα Προβολή παραγγελιών σας επιτρέπει να:

  • Δείτε όλες τις παραγγελίες στο κατάστημα ή μόνο τις παραγγελίες που πληρούν τις απαιτήσεις αναζήτησής σας.

  • Δείτε ελλιπείς παραγγελίες κάνοντας κλικ στο κουμπί με το γρανάζι και επιλέγοντας Ατελείς παραγγελίες.

    Σημείωση

    Μια παραγγελία έχει την Ημιτελή κατάσταση κατά την επεξεργασία από ένα σύστημα πληρωμών. Για παράδειγμα, μια παραγγελία έχει αυτήν την κατάσταση ενώ ένας πελάτης εισάγει τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας στον ιστότοπο του συστήματος πληρωμών και έως ότου ο πελάτης ανακατευθυνθεί πίσω στο κατάστημά σας.

  • Αλλάξτε τις καταστάσεις παραγγελίας εν κινήσει.

  • Προβολή και επεξεργασία λεπτομερειών παραγγελίας.

  • Προσθέστε σχόλια σε μια παραγγελία. Αυτά τα σχόλια μπορεί να είναι ή να μην είναι ορατά στον πελάτη που έκανε την παραγγελία.

  • Εκτυπώστε τιμολόγια και δελτία πακέτων και τα δύο ξεχωριστά για κάθε παραγγελία ή ατομικά.

  • Αφαιρέστε τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας (εάν υπάρχουν).

  • Δημιουργήστε παραγγελίες.

  • Διαγράψτε τις υπάρχουσες παραγγελίες.

  • Αντιγραφή παραγγελιών.


Τρόπος: Ρύθμιση μέγιστης/ελάχιστης ποσότητας παραγγελίας για ένα προϊόν

Για να ορίσετε μια μέγιστη ποσότητα παραγγελίας για ένα προϊόν:

  1. Στον πίνακα διαχείρισης, μεταβείτε στα Προϊόντα → Προϊόντα.

  2. Κάντε κλικ στο όνομα του προϊόντος που θέλετε να επεξεργαστείτε.

  3. Εισαγάγετε τον επιθυμητό αριθμό στο πεδίο Μέγιστη ποσότητα παραγγελίας στην ενότητα Τιμολόγηση / Απόθεμα.

  4. Εισαγάγετε τον επιθυμητό αριθμό στο πεδίο Ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας στην ενότητα Τιμολόγηση / Απόθεμα.

  5. Κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση.

    Σημαντικό

    Μετά από αυτό, ένας πελάτης δεν θα μπορεί να παραγγείλει περισσότερα στοιχεία αυτού του προϊόντος, από τον αριθμό που έχει οριστεί στην επιλογή Μέγιστη ποσότητα παραγγελίας, ταυτόχρονα.


Διαμόρφωση ενοτήτων

Η σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς αποτελείται από μπλοκ. Για να το επεξεργαστείτε, μεταβείτε στο Σχεδισμός → Διατάξεις και μεταβείτε στην καρτέλα Checkout. Εκεί γίνετε το μεγαλύτερο μέρος της διαμόρφωσης αγοράς.



Σε αυτήν τη σελίδα, μπορείτε:

  • Να αλλάξτε τη σειρά των ενοτήτων. Για παράδειγμα, μπορείτε να μετακινήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας στην αρχή και την επιλογή μεθόδου αποστολής στο τέλος, αν θέλετε.
  • Να απενεργοποιήστε ή να διαγράψτε άλλα μπλοκ που δεν χρειάζεστε. Για παράδειγμα, ένα κατάστημα λογισμικού μπορεί να απενεργοποιήσει την επιλογή μεθόδοι αποστολής.

  • Να προσθέστε άλλα μπλοκ που θέλετε να δείτε στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς.


Τρόπος: Αντικατάσταση ή διαγραφή συνδέσμου "Powered by CS-Cart

Από προεπιλογή, το υποσέλιδο ενός καταστήματος περιέχει έναν σύνδεσμο ως εξής:

© 2004-2017 Simtech. Powered by CS-Cart - Shopping Cart Software

Πως αλλάζω Θέμα

Μεταβείτε στην Εμφάνιση Θέματα στα αριστερά στο μενού: Επιλέξτε ένα απο τα διαθέσιμα θέματα και κάντε κλικ στο κουμπί ενεργοποίηση που εμφανίζεται.
 

Πώς να αλλάξετε το λογότυπο του καταστήματος

  1. Στον πίνακα διαχείρισης, μεταβείτε στην επιλογή Σχεδιασμός → Θέματα.

  2. Στο θέμα που χρησιμοποιείται αυτήν τη στιγμή κάντε κλικ στο κουμπί Επεξεργαστής θέματος.

  3. Στον πίνακα "Επεξεργαστής θέματος" επιλέξτε Λογότυπα από το αναπτυσσόμενο μενού του πεδίου Προσαρμογή.

  4. Επιλέξτε τις καρτέλες Θέμα, Αλληλογραφία και Πιστοποιητικό δώρου για να επεξεργαστείτε τα αντίστοιχα λογότυπα. Κάντε κλικ στο κουμπί Αναζήτηση για να ανεβάσετε εικόνες για λογότυπα.

  5. Κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση.


Αλλαγή του μεγέθους εικόνας στη βιτρίνα

Γενικά

Για να αλλάξετε το μέγεθος των εικόνων στη βιτρίνα, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Στον πίνακα διαχείρισης, μεταβείτε στις Ρυθμίσεις → Μικρογραφίες.
  2. Καθορίστε την επιθυμητή τιμή ποιότητας στο πεδίο ποιότητας μορφής JPEG (0-100).

  3. Για να αλλάξετε το μέγεθος των μικρογραφιών στις βιτρίνες, επεξεργαστείτε τις τιμές των αντίστοιχων ρυθμίσεων.

  4. Κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση για να αποθηκεύσετε τις αλλαγές.

Σημείωση

Αφού αλλάξετε αυτές τις ρυθμίσεις, θα χρειαστεί να δημιουργήσετε ξανά μικρογραφίες. Για να το κάνετε, μεταβείτε στη Διαχείριση → Αποθήκευση → Εκκαθάριση δημιουργημένων μικρογραφιών.